اطلاعاتی درباره نگین زیبای نیشابور

جواهرات و سنگ های قیمتی

خرید انگشتر نقره مردانه دست ساز


اطلاعاتی درباره نگین زیبای نیشابور

ا

فیروزه به چه معناست ؟

نام فیروزه ما ایرانی ها را به یاد معدن فیروزه نیشابور می اندازد، قدیمی ترین تراش از فیروزه معدن نیشابور مجسمه ای به شکل یک گوساله می باشد که حدود 7 هزار سال قدمت دارد و در حال حاضر در موزه ایران باستان  نگهداری می شود. نگین فیروزه یکی از خاص ترین سنگ های زینتی در دنیا می باشد ،استادکاران، هنرمندان و طراحان زیورآلات بسیاری در این حرفه و صنعت مشغول به هنرنمایی هستند، سنگ فیروزه و نگین فیروزه در دنیا طرفداران بسیاری دارد و سنگ فیروزه ایران یکی از بهترین سنگ ها می باشد. فیروزه یکی از اسامی ایرانی می باشد به معنی نصر و پیروزی است  که برای دختران و زنان استفاده می شود ، از این نام نیز در کشور ترکیه نیز بسیار استفاده می شود.

 

خرید نگین فیروزه نیشابور

 

قیمت، خرید نگین و سنگ فیروزه

با خرید نگین فیروزه و سنگ فیروزه هم به سلامت خود کمک کنیم و هم به حفظ فرهنگ و اصالت ایرانی ببالیم. این سنگ در ابعاد و اشکال مختلف دارای قیمت های متفاوت می باشد ، هنگام خرید این نوع سنگ به اصل بودن آن دقت کافی داشته باشید و سعی کنید از مراکز معتبر سنگ فیروزه را تهیه کنید. تسبیح فیروزه یکی دیگر از نمادهای این سنگ زیبا می باشد که در اندازه های گوناگون درست می شود ، یکی از بهترین سوغاتی هایی که میتوانیم برای عزیزانمان به ارمغان بیاوریم همین تسبیح فیروزه است . سنگ های فیروزه درجات گوناگون دارند که قیمت آن بنا به درجه یک بودن یا درجات دیگر تعیین می شود، قیمت هر گرم سنگ فیروزه نیشابور شجر که شهره خاص و عام است  از 5 هزار تا 20 هزار تومان می باشد و بخاطر زیبایی که دارد، در بازار به عنوان سنگ قیمتی فروخته می شود. به شهر کهن نیشابور سفر کنید و جایگاه اصلی  سنگ فیروزه را ببینید.

 

(خلاصه مطلب) : سنگ فیروزه  یکی از سنگ های معدنی بسیار با کیفیت می باشد ، بسیار زیبا و خوشرنگ است. نگین فیروزه در ساخت گردنبند ، انگشتر ، دستبند ، آویز و گوشواره و... به کار می رود، روی این نگین حکاکی انجام می دهند ، این سنگ دارای خواص بسیار خوبی است، برای درمان گلودرد، تقویت تارهای صوتی و درمان بیماری های تنفسی و ریوی موثر است. نگین فیروزه ، سنگ دوستی ، آرامش و صلح است و شما را در برابر انرژی های منفی محافظت می کند، این سنگ برای آسان شدن کارها و رونق کسب و کار بسیار تاثیر گذار است.

 انگشتر فیروزه
از کجا جواهرات فیروزه را خریداری کنیم؟ 

ما توصیه می کنیم که از سایت زرسی که ویترین آنلاین جواهرات نقره است بازدید نمایید. در صورت پسند جواهرات مورد نظر خود را سفارش دهید و لذت یک انتخاب هوشمندانه را تجربه نمایید. محبوبترین جواهرات سایت زرسی انگشتر زنانه فیروزه ، انگشتر مردانه فیروزه و انگشتر فیروزه می باشد.

 



می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 67

تاریخ انتشار: چهار شنبه 13 شهريور 1398 ساعت: 20:6

برچسب ها : ,,,,,,,,,
نظر

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:










دوستان و همکاران

با مرجع گرافیک دوست شوید !

محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما تهران گراف قالب گراف
تمامی حقوق سایت و قالب برای((جواهرات و سنگ های قیمتی)) محفوظ می‌باشد و هرگونه سؤاستفاده و کپی برداری پیگرد قانونی دارد | کپی رایت ۲۰۱۳
طراحی و سئو: تهران گراف ترجمه: قالب گراف